Ny dag, nye muligheter!

Ny dag, nye muligheter!
Kom igjen, alle holder lanken dere..

Om meg

Bildet mitt
Gleder meg over straks å fylle 40 år. Er mamma til 5 kjekke og greie barn/ungdommer på 4,9,12,14 og 16 år og er lykkelig gift. Vi bor på landet og utover de vanlige jobbene våre driver vi gård med melkeproduksjon. Livet er stort sett bare godt å leve heldigvis.

tirsdag 2. august 2011

Alle har rett til å ha det bra..

... det føler jeg at jeg stort sett har heldigvis, men noen dager er litt mer disige enn andre og da kan det være greit å kjenne at det sakte men sikkert drar seg over mot klarere og lettere tider. Det er viktig å kjenne etter og bli kjent med følelsene sine. Det er aldri for seint å bli kjent med dem, så jo før jo bedre.
For å komme videre ut av tåka er det et stort fortrinn om du er ærlig og oppriktig mot deg sjøl og dine tanker og følelser. Du kan gjerne ignorere dem, å skape deg en annen virkelighet om du vil , men det er ikke å anbefale. Da er vi inne på setningen TING TAR TID. Det kan være lurt å ha et lite mål der framme med noen små knagger til å henge ting på underveis i prosessen. Noen ganger kan knaggene bli veldig fulle og lange, men det gjør da ikke noe. Jo mer klar i toppen vil du føle deg når du har kommet i mål. Sliten, men glad. Humor er alltid et bra virkemiddel mot disige dager. Så le da, om det så er av deg sjøl. Det er faktisk det beste, og da har du kommet langt på vei og nyter solskinn fra morgen til kveld. Husk faktor, bare sånn i tilfelle. Siste tips fra meg for denne gang: Ha en plan og våg mer!
På gjensyn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar