Ny dag, nye muligheter!

Ny dag, nye muligheter!
Kom igjen, alle holder lanken dere..

Om meg

Bildet mitt
Gleder meg over straks å fylle 40 år. Er mamma til 5 kjekke og greie barn/ungdommer på 4,9,12,14 og 16 år og er lykkelig gift. Vi bor på landet og utover de vanlige jobbene våre driver vi gård med melkeproduksjon. Livet er stort sett bare godt å leve heldigvis.

lørdag 27. august 2011

Boka mi..

Ja, boka mi lurer jeg på når skal skrives? Jeg må rydde litt plass oppe i hodet mitt for å få til en god start.
Tror ikke det er så lenge til det skjer... Redd det bobler over her oppe snart så jeg tror jeg er klar. Klar til å få ord i et system som blir til noe unikt og eget. Noe som ingen har skrevet før meg. Noe som vil røre ved deg som leser, og noe som vil glede deg der og da. Noe som for meg vil være forløsende og stort. At den kreative delen av meg får utløp for tanker og ideer som bor i meg og som ikke lengre bare kan være inne i hodet mitt. Hvor glad jeg skal føle meg! Å, som jeg gleder meg til å komme i gang. Mitt ønske er at akkurat det jeg vil formidle kan være det lille andre trenger for å ha en fin tid i lesende stund. Det ville gjort meg beriket, takknemlig og svært glad.
Da gjenstår det bare å se på det ferdige verk noe fram i tid.
På gjensyn da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar